Hej :)

Ihelgen har det varit fullt upp.

I fredags efter jobbet bar det av till skolan, min serveringslärares kompis hade fyllt 40 och han skulle ha fest.
Anna frågade innan vi gick ut på praktik om några var frivilliga att jobba då, Henke och jag svarade jag.
Det var riktigt roligt att vara med när 40-åringar dricker sig fulla och inte har sina glasögon med sig :)
Plus, att det nästan började brinna. Först var det en servett som började brinna när jag var och köpte cigg.
När jag hade kommit tillbaka skulle jag fråga Anna om vi skulle ha vanliga dessertskedar, så här lät det :
- Sabina, luktar det inte lite bränt här ?
- Jo, det gör det.
- Men vart kommer det ifrån då?
- Men Anna, kolla brevid dig!
Jo, då ligger det ett papper över ljuset precis brevid henne :D

Igår var vi i herrljunga.
Jag hade fixat ihop en hudvårdsklass åt Arpy, min hudvårdskonsult, hos mamma.
Det va riktigt roligt, vi åt god mat och hade trevligt.
Haha, men det roligaste var när mamma hade sprutat en parfym på ett ställe på ena armen för att kunna hålla isär dofterna. Men sen kommer hon inte ihåg ialf vart hon hade sprutat vilken parfym.
Jösses,


Take care <3 Puss

Kommentarer
Postat av: Emmelie

haha fy fan va dåligt hahaha lägg till mig i länk :D :D :D

2008-12-10 @ 22:55:42
URL: http://whitetrash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0