Jag hade ...

bjuder på en bodyshot :)
Jag hade planerat en överraskningsfest för marcus på lördagskvällen, för först skulle vi kolla på hockeyn.
Men ni ska veta hur svårt det är, först säger liksom Joss och Alex att dom inte kan komma. Sen skickar Bämb sms till marcus när vi är i stan och säger att hon måste bara barnvakt. Då kan inte heller hon komma. Sen säger jag att Emmelie och Offe kommer senare för Emmelie skulle jobba över.
Så var det meningen att jag skulle liksom kunna höra av mig samtidigt till min luriga kompisar att vi ska göra si och så, medans marcus var i närheten :D

Ah, bussen hem stressar marcus mig så något enormt.
" Vi måste hem, göra i ordning och shit. Jag måste byta tröja och platta håret"
Jag kunde knappt hålla mig, men så skulle sonny hämta oss på stationen och handla så det var skitbra :D Det fördröjde lite ialf.
När vi kommer upp i lägenheten så hittar marcus en VÄSKA i hallen som han inte kände igen, då listade han ut att någon var här. Men sonny försökte skydda det lite genom att säga att det var hans, men det funkade inte.
Sen kollade han in i vårat rum, där ligger det rosor och grejer, sen såg han att det lyste i köket, men han visste dock inte att alla var där. Där stog hela skaran.
Så ja, det var en riktigt lyckad kväll.


Tack allihopa , ni är underbara. <3
Jossefin bakade en jättefin tårta :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0