Julafton närmar sig med stormsteg :)

Mhm, jag är hos syrran nu. Mys pys, men jag saknar ändå min marcus som är i Lidköping. Men på juldagen får vi pussas igen.
Har lirat rock band, fan trummorna är inte lätta. Men vi har också bakat lussekatter och det är jag ju lite bättre på :P
Mamma och Sonny kommer hit i kväll, och sen är det bara 1 dag kvar till julafton!!
Jag har handlat julklappar till alla, men det är min klädsel som inte är färdig. Jag har köpt världens vackraste skor, men jag måste ju ha något som matchar dom. + att dom är röda :)

Pepparkaksdegen sätts i dag, så i morgon blir det bakning. Jag och Sofie ska åka in till Karlskrona och shoppa, om hon kan få sin lön nångång.

Ha det bra, btw älskar marcus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0