Sveriges Starkaste Man!

Jepp, den tävlingen har jag varit på idag. Min bror ställde upp, riktigt stolt över honom!!
Han kom tvåa av 13 på Farmers walk, det kommer han äga på när han har tränat lite mer.
Sen skulle han göra Herkules Hold, men det var inte riktigt hans gren, så ingen medalj där.
Men ändå, SILVER!

Umgåts med familjen, har varit en underbar tid.
Jag och Sofie åkte i väg en sväng ut till Malin och Andreas, som har fått påökning med lilla Nellie och hunden Ådi :)
Kände att jag också vill ha en liten knodd när jag satt med Nellie i knät , :) (A)

När jag kommer hem i morgon har Marcus en överraskning till mig, ska vara en rätt dyr sådan ^^
Nej, jag är inte bortskämd :P
Men älskar min lilla sötnos <3


Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Yaxtery

Jag tycker att det borde ske lite mer uppdateringar här vaa vaa vaa? ^.^

2008-12-15 @ 17:44:40
URL: http://yaxtery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0