Dricks!

Haha, ja inte så himla mkt iofs. Men det räcker till några omgångar på spelautomaten :P
Dagen har varit alldeles skitbra, lunchen gick snabb men sen är det drygt. Från typ 2 -4 är det skitdött så kom och käka på BELLAS !

George , som ska föreställa min praktikchef , tvinga på mig en bärs efter jobbet. Och dom som känner mig så är jag ingen ölälskare. Men halva gick ner ialf, Ida smakade en klunk också. :P

Det som är så himla roligt med Ida är att hon alltid får till klockrena meningar. Och hon vet bara efteråt hur det lät.
Som idag, så gick hon och handlade banan OCH gurka. Och med hennes fantasier och lite humor så lät det ganska roligt. Men den 5 öringen ramlade ner lite sent, men när den väl ramlade ner brast hon ut i skratt. Som vanligt :P

För er som inte fattade så handlar allt som kommer ur Idas mun om sex ! She's gonna kill me tomorrow ;)

Igår myste jag och Joss, till två korta filmer och skvaller. Härligt att prata med dig stumpan :)

Take care <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Big nono! Det kommer jag inte! ;)

2008-11-13 @ 18:48:41
URL: http://yaxtery.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0