God morgon,

Mhm, sabina är nyvaken. Jääääättetrött verkligen. Men men, en ny dag, och en ny dag på praktiken ! Jeeeey!
Äntligen är marcus hemma också, han var hemma hos sin mamma i helgen, men usch vad jag saknade honom. Så jag åkte till mina kusiner för att kunna tänka på honom lite mindre.  Men det gick inte så himla bra, för rätt som det var så betedde jag mig som marcus. Gick och plockade bort disk, torkade av bord och grejer. Min kusiner trodde inte jag var riktigt frisk :)

Men senare på kvällen satte vi oss och spelade poker, som jag inte fattade ett skit av. Så det slutade med att jag var dealer.

Till en vän : Som jag sa igår, eftersom  han inte tycker att ni ska vara tsm än och att ni är på lärakänna nivån.. så finns det inget som säger att du inte kan spana och träffa andra. För ni lär ju bara känna varandra också, eller hur ?
Gå inte och vänta, det kommer bara äta upp dig och göra dig ledsen.

See yah,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0