Jättebra dag,

Japp, det har det varit, förutom gubben som var helt knäpp.

Han kom in vid klockan 12, och säger till mig att han vill beställa en sallad att ta med och en mariestad.
Visst tänkte jag, inget med det. Han ville ha sin mat om en halvtimma.
Efter en halvtimma hade gått frågade jag honom om han ville ha sin mat, nej då skulle han ha en till öl, och att han skulle ha sin mat om en halvtimma.
- En halvtimma till då ?
- Ja.

Efter en till halvtimma hade gått så frågade jag honom igen, ska du ha din mat? Nej, jag ska ha en till öl, maten kan jag ta om en halvtimma.
Sen hör jag honom säga att jag hade snygga tuttar.
Gubben glömde bort hela tiden att han hade beställt mat. Knäppa fan.
Sen när han har druckigt upp sina öl, satte han sig vid ett bort och började käka vad jag trodde det såg ut som, rått fläsk!
Arpy går och säger till honom först, men han flyttar inte på sig. Haha, då sa hon att du ska få i uppgift av mig att slänga ut honom. Först vågade jag inte, för jag visste ju fan inte hur han skulle reagera. Men jag gav honom sin mat och sa att han var tvungen att gå.
- Du har beställt mat för att äta hemma, så nu får du gå här i från.

Han tar sin mat, säger försvinn till mig och sätter sig utanför på en bänk så alla kan se honom.
Han häller ut all mat i påsen och börjar käka med händerna.
Efter en stund spyr han, men sen så däckar gubbjäveln på bänken. Sen vaknade han och spydde lite till, och så höll det på ett tag. Men sen så ställde han sig upp och vacklade bortåt. Men han kom inte långt, utan satte sig på en sten och spydde lite till. Shit, ah vi fick oss ett gott garv ialf.

Ida - hoppas allt löser sig stumpan. Vem vet, peter kanske ?

See yah,

Kommentarer
Postat av: Sofie

skum alkis..hoppas han inte besvärar er igen! =)

2008-11-04 @ 20:15:06
URL: http://misssym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0