Jisses, vilken dag.

Oj, mina fötter. Skulle absolut behöva en fotmassage, seriöst. Första dagen på praktiken, riktigt rolig. Men som sagt, ont i fötterna.
Alla är skitgoa och glada på " jobbet " , kände att jag lätt kom in i arbete och det flöt på bra.
Men lite väl tidigt för min del kanske :P

Slutade 5, sen kom poo ner så gick vi och käkade på Bellas, mumsigt :)
Det blev en kebabtallrik med klyft och beasås för min del , Marcus åt kebabpizza med extra skinka och ost. Hans egna specialare :D

Beställde grejer av Arpy i förrgår, bla honeysuckel parfymen , åååå längtar så!

Har en ny favoritlåt, verkligen fastnat på hjärnan. Rehab - Bartender song.
Värd att lyssna på !

See yah later,


Knark gör dig ful och värdelös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0