Riktigt och riktigt ?

Jag reagerar likadant varenda gång. Reklamer på tv, radio etc. "Carlsberg, en riktigt öl" eller  " Ica, en riktigt matäffär "
Men är allt annat fejk då eller, Typ Willys, Coop, finns inte dom på riktigt? Eller Falcon, Pripps är det vatten blandat med alkohol?
Sånt stör mig, för det finns inte riktiga saker. Eller jo kanske vissa olika ex, men inte mataffärer eller öl.
Det är riktigt irreterande.

För övrigt har det varit en skitdag, det kunde man bara känna i natt när jag vaknade av att hela rummet lyste upp.
Ja, för då blixtrade och dundrade det ute !
Riktigt jävla oväder alltså. Åsså när marcus gick upp och drog ur lite kontakter och sedan gick och la sig. Då slutade ovädret, jag citerar " det var ju riktigt onödigt" :)

Åker till karlskrona på fredag, ska hälsa på syrran och hennes pojkvän. Dom har köpt ett så mysigt och fint hus ute på landet .
Så åker till Herrljunga i morgon till mamma, sen åker vi vid 12 på fredag.

Fick lite saker av Arpy igår också, rougen och mascaran. I morgon får jag mitt puder, men min älskade parfym får jag jag inte förrens nästa vecka!!!! :O


See yah later,


Knark gör dig ful, och värdelös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0