Helt underbart!

Jag och marcus åkte till herrljunga i fredags. Hälsa på lilla mamma men även kolla in en lägenhet.
Som btw ligger mittemot Sklutten. Så i fredags blev det mys med bakpotatis och till efterrätt godis. :)

På lördag morgon åker mamma till Viskadalen på nåt, men hon ska ialf komma tillbaka på söndag eftermiddag.
Då ringer jag Yessica och frågar hur hon har det och så, och om vi kunde svänga förbi en sväng efter vi har kollat på lägenheten. Och som vanligt är det inga problem.
Då ringer Marcus sin kompis, Freddan. Marcus blir sugen på att dra dit och dricka lite öl, och komma i morgon istället.
Inga problem, för då sover jag hos Yes!
Klockan blir typ tjugo över 2, så vi börjar gå mot lägenheten , som vi hade jättehöga förväntningar på.
Men som visar sig att inte vara värt 3600. Aldrig, inget kök typ, knallblått kök ( USCH ) + att vi bor precis ovanför ägaren. Som btw såg ut som en pedofilgubbe som har bilder på småflickor i sitt rum, men hitler frisyr.
Så jag tror att vi kommer tacka nej.

Sen fortsätter dagen med att jag och jessica går och köper slödryck till våra ragnar! Sån jävla gå drink va! :D
Men vi köper middagsmat också, köttgryta med fjärilspasta blev det. Riktigt gott.
Men innan drinkarna blandades gick vi hem till mig och kollade till peachess, och jag bytte om till något mer jag :)

Sen blev det dags för ragnar och singstar! Jessica är det första som har slått mig på singstar. Jag tappade nästan hakan själv. Mallig hon blev sen ^^
En väldigt rolig kväll, lätt att vi ska göra om det ! :D


"I can't say that I miss you, cause I dont. You can't say that you haven't done anything, cause you did. Don't walk around like you don't know, cause you do. Don't make me hurt you, cause I will"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0