Myskväll med kussen <3

Igår så var jag och morsan framme och skämde ut oss på stan, med några till. Mamma är socialdemokrat och igår skulle då sossarna ut och påminna "folket" om att man ska rösta den 7 juni på EU-parlamentsvalet.
Och då var Robban, Marcus, Kenny och Sandra med. Men Sandra och Kenny fuskade för dom var inte med och blåste ballonger^^
Vi gav rosor till vuxna, och ballonger till barnen, och det regnade då och då. Men pinsamt var det :P

Sandra berättade för mig att Kenny och killarna skulle ha killkväll, och att Sandra skulle åka hem till göteborg. Men det kunde jag ju inte tillåta. Så Sandra stannade så vi hade tjejkväll. Marcus fick åka med Kenny och pojkarna och kolla på Sverige-Portugal.
Så innan Sandra kom till mig, ordnade jag i hop ett eget hemma spa. Med fotbad, ansiktspeeling, ansiktsmask, nagelskrubb. Lite vin slank ner också =)
Jag kände mig bekväm med Sandra, för vi har inte umgåts så himla mycket själv, så fick vi en chans att lära känna varandra igen.
Det kändes himla bra faktiskt, så detta måste vi göra igen! <3

Sen drog vi vidare till Mikael och killarna, och där fick vi lika trevligt. Sen bar det hemåt för mig och Marcus, och idag vaknade jag halv tolv.


GLÖM INTE ATT STÄLLA OM KLOCKAN!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0