Tider går, men Sabina hon består :)

Heeeej!
Long time no see, ja herregud. Mycket har hänt, vad ska man börja ?

Jag gjorde slut med Marcus, flyttade in till mamma igen med Jessica vid min sida. Jessica flyttade ut, mamma bestämde sig för att flytta till Fristad med Per. Sonny flyttade hem till Herrljunga, han och jag flyttade ihop i en lägenhet mitt i lilla Herrljunga. Jag hade fortfarande inget jobb, så jag började på ett projekt sammarbetande med Vårgårda.

Vi hamnade på Sampack, som tur var hade jag Saari vid min sida. Där träffade jag först min lilla Jennifer <3 Och också min nuvarande pojkvän William. Som jag nu bor tillsammans med i Vårgårda, i en liten 1:a men förfoppningsvis blire hus efter årsikftet! Jag och William har hållt ihop i 7 månader snart, det går fort.

We've had our ups n downs, but everyone has. For now eveything is perfect <3

Jag och Jennifer har nu blivit väldigt goda vänner, hon är rödbetssalladen på mina prinskorvar, hon är lakritsen i min godisskål! :D

Just nu på jobbfroten får vi se hur det går, praktiserar just nu på ett dagis här i Vårgårda, med underbara barn och " fröknar" :)


Hon får mina öron att fladdra <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0